Навчання і виховання на сьогодні є ефективним
лише в умовах і межах такої парадигми освіти, яка враховує рівень розвитку
індивідуальних і особистісних якостей школяра та його творчих здібностей; коли
забезпечується формування такого контингенту учнів, який характеризується
інтелектуальною активністю, прагненням до здобуття знань, до наукової
творчості; коли ведеться розробка і реалізація програм індивідуального розвитку
і саморозвитку творчої особистості, а також забезпечується висока культура
діалогу між учнями і педагогами; посилюється роль самостійної роботи перших, що
дозволяє їм засвоювати знання у власному темпі. Тому, будь-який навчальний
заклад має бути складовою загальної системи розвитку творчо обдарованих і
талановитих учнів – майбутніх дослідників, науковців, які нарощують
ефективність навчально-виховного процесу на основі активного використання
сучасних психологопедагогічних теорій, що адекватно відображають його
спрямованість на розвиток творчої особистості школяра.
Комментариев нет:
Отправить комментарий