ВСТУП

Навчання і виховання на сьогодні є ефективним лише в умовах і межах такої парадигми освіти, яка враховує рівень розвитку індивідуальних і особистісних якостей школяра та його творчих здібностей; коли забезпечується формування такого контингенту учнів, який характеризується інтелектуальною активністю, прагненням до здобуття знань, до наукової творчості; коли ведеться розробка і реалізація програм індивідуального розвитку і саморозвитку творчої особистості, а також забезпечується висока культура діалогу між учнями і педагогами; посилюється роль самостійної роботи перших, що дозволяє їм засвоювати знання у власному темпі. Тому, будь-який навчальний заклад має бути складовою загальної системи розвитку творчо обдарованих і талановитих учнів – майбутніх дослідників, науковців, які нарощують ефективність навчально-виховного процесу на основі активного використання сучасних психологопедагогічних теорій, що адекватно відображають його спрямованість на розвиток творчої особистості школяра. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий